Szyte na miarę

Szyte na miarę

 Usługi komunikacyjne indywidualnie dopasowywane do potrzeb klienta

Aplikacje dedykowane szyte na miarę. Zapewniamy pełną informatyzację relacji z klientem, umożliwiając konsultację i doradztwo na każdym etapie współpracy. Jedna z podstawowych zalet naszego działania to możliwość elastycznego dostosowania produktów do najbardziej wymagającego klienta i jego potrzeb. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom oraz wykorzystywaniu nowych, ale sprawdzonych już przez nas technologii.

Nasz zespół tworzy autorskie systemy i aplikacje dla firm, które dają możliwość pełnej integracji z wewnętrzną infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa. Oferujemy konsulting i doradztwo w zakresie implementacji naszych rozwiązań. Wszystko po to, aby zapewnić usługę „bezbolesną” na poziomie wdrażania i efektywną finansowo. Nasz zespół składa się z ekspertów łączących wiedzę z doświadczeniem i praktyką, którzy nie boją się podejmowania wyzwań. Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć dla Państwa indywidualne rozwiązania, które spełniają największe wymagania dzięki funkcjonalności oraz atrakcyjnej cenie. Zapewniamy łatwy dostęp do najnowszych technologii - bez konieczności ponoszenia dużych inwestycji.

 PLATFORMA DO MASOWEJ WYSYŁKI WIADOMOŚCI

To modułowa platforma usług telekomunikacyjnych. Jest podstawą większości rozwiązań teleinformatycznych projektowanych przez MATERNA Communications. Dzięki jej funkcjonalności możliwe jest wysyłanie dużego woluminu wiadomości SMS, IPM, MMS czy E-Mail. Oferujemy gotowe aplikacje dla firm, które umożliwiają masowe wysłanie wiadomości tekstowych i głosowych. Nasi klienci mają możliwość zaplanowania dowolnego harmonogramu wysyłki, otrzymują raporty umożliwiające ustalanie celów analitycznych, a także dysponują narzędziami do sprawnego zarządzania całym interfejsem.

 APLIKACJE MOBILNE

Projektujemy i wykonujemy aplikacje dedykowane na smartfony, tablety czy laptopy i na najpopularniejsze platformy: iOS, Android oraz Windows Phone. Nasz dział Rozwoju Usług jest w stanie stworzyć zintegrowany z aplikacjami serwis WWW oraz API dla aplikacji mobilnych. Tworzymy mobilne konferencje, ankiety, gry oraz kupony, które pozwalają na pozyskiwanie klientów, informowanie ich o ofercie lub promocjach, interakcję z nimi, a także usprawnienie działań firmy i świadczonych usług na wielu płaszczyznach. Wykonujemy narzędzia „szyte na miarę”, które mają na celu pomóc przedsiębiorcom w rozwoju ich działalności.

 TECHNOLOGIA TEXT – TO - SPEECH (TTS)

Text – To – Speech (ang. konwersja tekstu na mowę) to technologia, polegająca na mechanicznej zamianie tekstu zapisanego w postaci znakowej na mowę w postaci dźwiękowej. Dzięki technologii stosowanej przez MATERNA Communications możemy uzyskać bardzo dokładną wymowę także słów nietypowych, literowanie różnych skrótów, odczytywanie liczb, w tym również ułamków oraz odczytywanie dat poprzez dekomponowanie liczb.

 ALGORYTMY ROZPOZNAWANIA MOWY (ASR)

To zestaw narzędzi programistycznych do budowania usług, gdzie mowa ludzka zamieniana jest na tekst. Przykładem wykorzystania ASR (Automatic Speec Recognition) jest usługa Automatycznej Konwersji Wiadomości pozostawionych na poczcie głosowej na SMS tekstowy. Adresat wiadomości głosowej otrzyma ją jako SMS (pierwsze 160 znaków) i sam decyduje, czy ją odsłuchać czy nie.

 KORZYSTAMY TAKŻE Z TECHNOLOGII:

  • Automatycznej detekcji faksów w ramach IVR (Interactive Voice Response).
  • Interfejsów (API) w uznanych standardach przemysłowych (Soap, SMPP, SMTP, OIS, CIMD, WebServices etc.).

 PRZYKŁADY WDROŻEŃ:

Tworzone przez nas aplikacje dla firm wykorzystywane są zarówno przez instytucje, jak i przedsiębiorstwa – te działające na rynku lokalnym, a także ogólnopolskie. Oferujemy rozwiązania dla różnych branż, spełniając indywidualne oczekiwania naszych Klientów. Współpracowaliśmy między innymi z:

  • Lux Med. S.A. Integracja technologii MATERNA Communications z systemem rezerwacyjnym. Wysyłanie przypomnień o wizytach lekarskich. Dzięki wdrożeniu systemu MATERNA Communications pacjent ma możliwość anulowania wizyty poprzez SMS.
  • Poczta Polska. Pełna integracja z systemami IT. Usługi świadczone dla pocztowego giganta obejmowały przygotowanie dedykowanej aplikacji AWIZO SMS, która informowała klientów poczty o przesyłkach oraz listach poleconych.
  • Sygma Bank. Wdrożenie rozwiązania pozwalającego na automatyczną komunikację z systemem banku dla różnych departamentów klienta.