Akcje SMS

Ważną funkcjonalnością platformy SMS jest możliwość przeprowadzenia ankiet. Cały proces można szybko i sprawnie przeprowadzić, zyskując przy tym informację zwrotną od klientów. Moduł platformy komunikacyjnej umożliwia poznanie opinii użytkowników o produkcie, usłudze, marce. System daje możliwość skonstruowania pytań otwartych i zamkniętych, udostępniając jednocześnie szybki kanał przesyłu danych z powrotem do nadawcy.

Dwukierunkowa komunikacja SMS daje okazję do zaangażowania odbiorcy. Możliwość wyrażenia opinii wpływa korzystnie na budowanie silniejszych relacji między klientem a marką.

Do jakich celów wykorzystywane są ankiety?

Najczęściej ten moduł platformy komunikacyjnej znajduje zastosowanie przy poznawaniu opinii klientów. Ankiety przeprowadzane dla firm mogą być wykorzystywane także do:

  • badania poziomu satysfakcji klientów,
  • rozpoznawania potrzeb klientów,
  • badania marketingowego,
  • wykonania ewaluacji,
  • przeprowadzenia testów,
  • angażowania w wydarzenia.

Wykorzystując bazę SMS Center można przeprowadzić ankietę w grupie zainteresowanych osób bądź wśród użytkowników, którzy skorzystali już z danej usługi lub produktu. To prosty sposób na szybkie otrzymanie informacji zwrotnej.

Zalety mobilnych ankiet

  • natychmiastowe i bezpośrednie dotarcie do odbiorcy,
  • komunikat skierowany do skonkretyzowanej grupy docelowej,
  • szeroki zakres zastosowań,
  • możliwość dopasowania do bieżących potrzeb,
  • szybkość dwukierunkowej komunikacji.

Przeprowadzenie ankiety to skuteczne narzędzie SMS dla firm z różnych branż. Prowadzi do interakcji z odbiorcą. Analiza wyników pokazuje słabe i mocne strony. Zarysowuje szanse i zagrożenia. Pozwala działać zgodnie z bieżącymi trendami oraz aktualnymi potrzebami marki.

Przykład ankiety SMS Przykład ankiety Mobile Web

Zapraszamy do kontaktu z nami oraz pobrania Opisu Produktu w formie PDF