Komunikacja SMS, marketing dla firm

Komunikacja SMS, marketing dla firm

Posiadamy gotowe rozwiązania pozwalające na zwiększenie funkcjonalności działalności przedsiębiorstw i instytucji. Platforma SMS powstaje na bazie gruntownej analizy problemów Klientów, i ma na uwadze jak najlepsze dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb, preferencji, trybu pracy, czy profilu działalności. Dbamy o znalezienie właściwego rozwiązania, spośród gotowej oferty mobilnego marketingu, mając na uwadze dostosowanie do usług świadczonych przez Klienta.

 SMS center mProfi.pl to doskonałe rozwiązanie, dzięki któremu komunikacja SMS dla firm będzie wygodna i efektywna.

Nasze gotowe rozwiązania wykorzystują autorski projekt mProfi.pl. Jest to platforma komunikacyjna dla firm umożliwiająca użytkownikom konfigurowanie usług w oparciu o wiadomości tekstowe, a także głosowe i automatyczną rejestrację odbiorców. System pozwala na wykorzystanie w pełni potencjału wiadomości. Współcześni konsumenci niemal stale korzystają z telefonów komórkowych, niemal stale posiadają urządzenie przy sobie. Właśnie dlatego warto zastanowić się nad ich optymalnym wykorzystaniem.

Komunikacja SMS pozwala na:

  • bezpośrednie dotarcie do odbiorcy,
  • skierowanie wiadomości do szerokiego grona,
  • przekaz niskim kosztem,
  • natychmiastowe dotarcie do odbiorców,
  • osiągnięcie wysokiego poziomu odpowiedzi,
  • automatyzację oraz personalizację przekazu.

Zakres zastosowań

Komunikacyjna platforma wykorzystuje najbardziej pierwotną funkcję SMSa. Pozwala przede wszystkim na przekazanie krótkiej wiadomości tekstowej. Należy pamiętać również, że obecnie komunikacja mobilna wykorzystać może także wiadomości typu MMS, VMS, kody QR. Powiadomienia SMS mogą zawierać linki. Możliwość odpowiedzi na reklamy w takiej formie daje szansę wykorzystania komunikacji SMS w takich obszarach jak:

  • mobilne kursy

    – cykliczne przekazywanie powiadomień może być wykorzystane do stworzenia programu szkolenia. Odbiorca otrzymuje w określonych odstępach czasu treści, które budują świadomość i utrwalają określone wiadomości.
  • głosowanie, ankiety, konkursy

    – komunikacja SMS może być wykorzystana do przeprowadzania głosowania bądź ankiety w czasie rzeczywistym. Pozwala to na poznanie preferencji Klientów bądź dotychczasowych użytkowników, zebranie opinii, itp.
  • baza kontaktów

    – system powiadamiania SMS stanowi okazję do budowania bazy danych i to zgodnie z preferencjami.
  • akcje i kampanie

    – marketing SMS chętnie wykorzystuje rozwiązanie w postaci cyklicznej wysyłki reklam tekstowych, kodów QR, czy linków do konkretnych filmów bądź obrazów.

Obszar zastosowań

Komunikacja mobilna znajduje zastosowanie w wielu obszarach i branżach. SMS dla firm i przez firmy wykorzystywane są konfigurowane w taki sposób, aby dostosować je do profilu działalności przedsiębiorstwa. Przykładowe obszary zastosowań:

  • Instytucje i urzędy

    Państwowe urzędy oraz miejskie instytucje wykorzystują SMS Center do promowania swoich działań oraz informowania mieszkańców, obywateli o m.in. wydarzeniach kulturalnych, sportowych, politycznych, itp. Pozwala na przekazywanie informacji o ewentualnych sytuacjach kryzysowych, zagrożeniach.

  • Służba zdrowia

    Przychodnie, gabinety lekarskie, zakłady rehabilitacji stosują platformę SMS do usprawniania rejestracji pacjentów i obsługi, np. przesyłanie wyników badań, przypomnienia o wizycie, możliwość odwołania wizyty.

  • Organizacja imprez

    Komunikacja mobilna pozwala wykorzystać SMS dla firm organizujących różnego rodzaju eventy. Wszystkie jednostki przygotowujące wydarzenie oraz uczestnicy są stale informowani o wydarzeniu przed, w trakcie i po jego zakończeniu.

  • Logistyka

    Platforma komunikacyjna wykorzystywana jest w logistyce do powiadamiania kurierów, nadawców i odbiorców. Wszyscy uczestnicy procesu przekazywania przesyłki są dobrze poinformowani o czasie dostawy, ewentualnych zmianach, itp.

  • Handel

    Platforma komunikacyjna mProfi z rozwiązaniem API pozwala na wykorzystanie wiadomości tekstowych do informowania Klientów o statusie zamówienia, zniżkach bądź nagrodach z tytułu uczestnictwa w programie lojalnościowym, itp.

  • Finanse

    Z komunikacji mobilnej korzystają często banki oraz instytucje finansowe w postaci systemu uwierzytelniania dokonywanych przelewów, przepromienia o płatnościach, itp.

  • Turystyka

    Biura podróży wykorzystują powiadomienia i przypomnienia SMS do przekazywania ważnych imion uczestnikom wyjazdów. Mogą być to np. przypomnienia o szczepieniach, wizie, paszporcie; informacje o atrakcjach turystycznych na miejscu, wiadomości o zmianach w harmonogramie podróży, itp.