Sygma Banque

Tło projektu

Specjalizujemy się w dostarczaniu usług telekomunikacyjnych dostosowanych do aktualnego środowiska biznesowego klienta. W praktyce oznacza to, że nasi partnerzy mogą wdrożyć nowe procesy na bazie usług hostowanych i realizowanych przez nas - bez konieczności modyfikacji czy głębokiej integracji ze swoimi platformami. Takie potrzeby zidentyfikowaliśmy wspólnie z firmą Sygma Banque. W pierwszym etapie uruchomiliśmy usługę Dialler – system do automatycznego zestawiania połączeń pomiędzy klientem i pracownikiem banku. Ważne było, aby ten proces wdrożyć szybko i bez dodatkowych inwestycji. Zastosowany model współpracy pozwolił bankowi zweryfikować zwoje założenia biznesowe, zanim docelowy projekt integracyjny został wdrożony.

Zastosowane rozwiązanie

Na potrzeby banku przygotowaliśmy indywidualne skrypty IVR wraz z infrastrukturą. Usługa Dialler posiada funkcję planowania dostępnych zasobów oraz przekazywanie informacji o kliencie w trybie inbound. Procesy biznesowe zostały wzbogacone o usługę SMS dla wielu departamentów banku (marketing, windykacja, sprzedaż).

Rezultat

Wdrożenie usługi w 2009 roku zajęło kilka tygodni, bez konieczności zakupu licencji do istniejących systemów telekomunikacyjnych banku. Na przestrzeni czasu serwis był wielokrotnie modyfikowany - dostosowywany do aktualnych potrzeb. Bliska współpraca bank-MATERNA Communications pozwoliła na precyzyjne określenie oczekiwań i realizację celów.