Ważną funkcjonalnością platformy SMS jest możliwość przeprowadzenia ankiet. Cały proces można szybko i sprawnie przeprowadzić, zyskując przy tym informację zwrotną od klientów. Moduł platformy komunikacyjnej umożliwia poznanie opinii użytkowników o produkcie, usłudze, marce. System daje możliwość skonstruowania pytań otwartych i zamkniętych, udostępniając jednocześnie szybki kanał przesyłu danych z powrotem do nadawcy.
Dwukierunkowa komunikacja SMS daje okazję do zaangażowania odbiorcy. Możliwość wyrażenia opinii wpływa korzystnie na budowanie silniejszych relacji między klientem a marką.
Do jakich celów wykorzystywane są ankiety?
Najczęściej ten moduł platformy komunikacyjnej znajduje zastosowanie przy poznawaniu opinii klientów. Ankiety przeprowadzane dla firm mogą być wykorzystywane także do:
- badania poziomu satysfakcji klientów,
- rozpoznawania potrzeb klientów,
- badania marketingowego,
- wykonania ewaluacji,
- przeprowadzenia testów,
- angażowania w wydarzenia.
Wykorzystując bazę SMS Center można przeprowadzić ankietę w grupie zainteresowanych osób bądź wśród użytkowników, którzy skorzystali już z danej usługi lub produktu. To prosty sposób na szybkie otrzymanie informacji zwrotnej.
Zalety mobilnych ankiet
- natychmiastowe i bezpośrednie dotarcie do odbiorcy,
- komunikat skierowany do skonkretyzowanej grupy docelowej,
- szeroki zakres zastosowań,
- możliwość dopasowania do bieżących potrzeb,
- szybkość dwukierunkowej komunikacji.
Przeprowadzenie ankiety to skuteczne narzędzie SMS dla firm z różnych branż. Prowadzi do interakcji z odbiorcą. Analiza wyników pokazuje słabe i mocne strony. Zarysowuje szanse i zagrożenia. Pozwala działać zgodnie z bieżącymi trendami oraz aktualnymi potrzebami marki.
Przykład ankiety SMS Przykład ankiety Mobile Web
Zapraszamy do kontaktu z nami oraz pobrania Opisu Produktu w formie PDF